On diumenge, 24 de juny del 2007 0 comentaris


Serrallonga Déu vos guard,
i a vós Joana també.

Serrallonga

Déu vos guard i vós qui sou?

El Tendret

Jo sóc aquell bandoler
anomenat El Tendret,
que de furts n'he fet quaranta
i de morts n'he fet disset.

Ara que sou tots aquí,
gent del barri i altres parts,
sapigueu que Baix a Mar,
té ben bé els dies comptats.

Sí senyors dic la veritat,
no em prengueu per un llunàtic,
o és que no heu sentit parlar,
d’això del canvi climàtic?

Jo tampoc em creia res,
de tants canvis i pamplina,
fins que un dia vaig sentir
que ho deia el Tomàs Molina.

Doncs si diu que d’aquí poc,
el mar pujarà el nivell,
Ens caldrà nedar una estona
per prendre algo al Xaloquell

Baix a Mar serà com Sau
sols veureu el campanar,
i surant com una boia
dirà missa el capellà.

Valtrus aneu posant ciris
davant la verge del Carme,
que jo diré als vogadors
que em deixin embarcar-me

Hi ha qui diu que és aviat
que ja es veurà al seu moment,
“prò” jo nois ja tinc xalet,
per allà al Molí de Vent

Serrallonga vinc a vos,
i ja ser que em faig pesat
“pró” d’aquí quinze o vint anys
on farem el ball parlat?

Serrallonga

Amic Tendret veig que tens clar
què passarà d’aquí uns anys
vés i fes-ne cinc cèntims
als hippies dels Muntanyans