On diumenge, 24 de juny del 2007 0 comentaris


Serrallonga Déu vos guard,
i a vós Joana també.

Serrallonga

Déu vos guard i vós qui sou?

Quimet Gainada

Jo sóc aquell bandoler
que em diuen Quimet Gainada,
tot fugint del sometent
arribo a aquesta contrada.

Ja no teniu cap excusa,
per no fer esport a l’estiu,
hem passat anys esperant-lo,
i ja tenim poliesportiu.

Ara sí que aquí a la Torre,
hi haurà esportistes d’èlit,
i la gran nit de l’esport,
serà emesa per satèl·lit.

Tanco els ulls i m’ho imagino,
glamour, luxe i emoció,
i les dones lluint ufanes,
vestits entrats a pressió.

Pels qui no piquin tan alt,
i siguin d’objectiu més mòdic,
allà dalt a vora el port,
hi donen classes d’aeròbic.

Veureu dones baixant grassa,
d’altres lluint la silueta,
i homes vigilant als bancs,
per si salta alguna teta.

Però aquells que més mèrit tenen,
són els de la natació,
que surten de la piscina,
amb perill de congelació.

Serrallonga vinc a vós,
l’esport a mi em sua la tranca,
jo no doblego l’esquena,
ni quan jugo a la petanca.

Serrallonga

No siguis ruc Quimet Gainada
que has de fer com ara jo,
que dic que vaig a vogar,
i sols jec allà al timó.